Кошик
2454 відгуків
Регулярне оновлення товарів →Перегляньте тут

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

65036, Базова 13, Одеса, Україна
+380 (93) 416-22-59
1000_РЕЧЕЙ
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ОФОРМЛЮЮЧИ ЗАМОВЛЕННЯ НА НАШОМУ САЙТІ, ВИ АВТОМАТИЧНО ПОГОДЖУЄТЕСЬ З ВКАЗАНИМИ НИЖЧЕ УМОВАМИ! ОБМІН ТОВАРУ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЛИШЕ У ВИПАДКУ ФАБРИЧНОГО БРАКУ АБО ПЕРЕСОРТА (ДЛЯ ГУРТОВИХ ЗАМОВЛЕНЬ) ТОВАРУ! ОБМІН товару відбувається на протязі 16 днів з моменту ОФОРМЛЕННЯ замовлення (якщо відправка була затримана з вини магазину, то з моменту ВІДПРАВКИ замовлення)!! 2-3 дні посилка йде Україною на будь-яке відділення Нової Пошти! (Те, що у Вас маленька дитина, не виходить через роботу, немає грошей-чекаєте зарплату, поїхали в інше місто і т.д.) НЕ Є ПРИЧИНОЮ ПРОДОВЖЕННЯ УМОВ ОБМІНУ При обміні товару послуги "транспортної компанії" (доставка) оплачуються покупцем (за винятком бракованого товару) ДЛЯ ТОГО ЩОБ КОМПАНІЯ ПРИНЯЛА ОБМІН НЕОБХІДНО: - товар повинен бути запакований так само, як Ви його отримали (не в пакеті від хліба, порошку, або будь-якого іншого) - має бути присутня бірка - товар повинен бути укладений так само, як Ви отримали його на пошті (не просто запхали в пакет однією грудкою) - на товарі не повинно бути сторонніх запахів (запах поту, порошку, побутової хімії, ацетону тощо) - товар не повинен бути розмальований, забруднений у фарбі, чорнилі тощо. - на товарі не повинно бути слідів втручання клієнта (ушивання, відрізання, кроїння тощо) - перед тим як клієнт хоче оформити обмін, має бути надано фотозвіт з відділення пошти з "причиною" обміну. У ВИПАДКУ ВІДМОВИ ВІД ПОСИЛКИ НА ПОШТІ, СУМА ПЕРЕДОПЛАТИ ЯКУ КЛІЄНТ ВНОСИТЬ ЗА ЗАМОВЛЕННЯ, Є ЗАВДАТКОМ (ЯКИЙ НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ) і ЙДЕ НА ПОГАШЕННЯ ТРАНСПОРТНИХ ВИТРАТ!! Обмін товару ЗАВЖДИ здійснюється НОВОЮ ПОШТОЮ, за адресою: Одеса, вул. Проїзна 12, ЖК 7 небо (124 відділення Нової Пошти), на ім'я Нестерюк Богдан 0934162259. Якщо клієнт хоче скористатися іншою транспортною компанією, це обговорюється з менеджером (ТЕРМІНИ ОБМІНУ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ!) УВАГА!!! ЯКЩО КЛІЄНТ ВІДПРАВИВ ОБМІН НАКЛАДНИМ ПЛАТЕЖОМ, ТО КОМПАНІЯ АВТОМАТИЧНО ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ВІД ОТРИМАННЯ ПОСИЛКИ, І ВОНА ПОВЕРТАЄТЬСЯ ДО ВІДПРАВНИКА, ТАКОЖ ВСІ ВІДПОВІДНІ ВИТРАТИ ВНОСИТЬ КЛІЄНТ! БУДЬТЕ УВАЖНІ! ПРОЦЕДУРА ОБМІНУ ТОВАРУ: -Клієнт відправляє посилку на Нову Пошту -Кур'єр магазину, забирає ПОСИЛКУ з Нової Пошти -На наступний робочий день, відправляємо обмін на ту адресу, що клієнт пише в VIBER На нашому сайті всі товари підлягають поверненню (обміну)

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner